Vi har bytt IT-system och hoppas du ska uppskatta vår nya hemsida. Den är fortfarande under uppbyggnad vad gäller innehållet och översättningen till svenska är inte komplett.
      Ska du anmäla dig till vårt möte, så sker det som tidigare på den aktuella programsidan. Om du är medlem i Malmö-City Rotaryklubb klickar du där på "Members". Första gången du gör det får du upp en tom inloggningsruta. I den klickar du i "New user" och följer därefter det som står för att få dina inloggningsuppgifter. Observera: Lösenordet måste vara minst 8 bokstäver plus minst 1 siffra! Har du problem, klicka här för att mejla Andrew C. Om du är medlem i annan klubb klickar du på "Guest" och fyller sen i formuläret, skriv ditt klubbnamn i kommentarsrutan.
      Även medföljande kan anmälas direkt!